Ledarskapsakademins ansökningsomgång öppen 8.4 - 29.04.2021

Letar du efter sätt att utveckla din karriär och dig själv?

Ledarskapsakademin erbjuder det lilla extra till ditt CV och nu söker vi nya adepter till vårt program. Här får du fördjupa dig i ledarskaps- och samhällsfrågor, utveckla din potential, bredda ditt nätverk och ta del av inspirerande föreläsningar av framstående sakkunniga inom olika branscher i Finland. Under vårt program får du verktyg som du har användning för både i ditt nuvarande jobb och i bygget av din framtida karriär.

Är du ambitiös och brinner för det du gör? Är du dessutom 25–35 år, svensk- eller tvåspråkig och vill påverka det samhälle och den värld vi lever i utifrån din egen bransch? Sök då till vårt kommande program och ta möjligheten att vara med och utveckla ditt ledarskap med oss!

Ansökan pågår den 8.4–29.04. och lämnas in via vår hemsida. Mer info om programmet hittar du på www.akademin.fi och på våra sociala medier – Instagram, Facebook och LinkedIn – @ledarskapsakademin.

Ledarskapsakademin erbjuder utbildning i samhälls- och ledarskapsfrågor, alumnverksamhet och ett unikt nätverk för unga svensk- och tvåspråkiga blivande ledare.

För mera information: akademin.fi/start/

Nora Ridgewell
    Verksamhetsledare Ledarskapsakademin
    nora.ridgewellakademin.fi
    Ansvarar för planerandet och förverkligandet av Ledarskapsakademins ledarskapsprogram och ambassadörs- och alumnverksamheten, ansöknings- och antagningsprocessen, kontakterna inom nätverket och den fortgående utvecklingen av verksamheten.