Ledarskapsakademin erbjuder kostnadsfri utbildning inom ledarskaps- och samhällsfrågor som du går vid sidan om ditt arbete eller dina studier. Programmet består av coachning, föreläsningar och diskussioner med olika teman som alltid har koppling både till ledarskap och samhällsfrågor. Vi vill ge dig de verktyg och kontakter du kan behöva för att utvecklas i din karriär. Utbildningen leder inte till en examen, utan är en plattform för inspiration, kunskap och nätverkande, som ger dig det där lilla extra i din CV. Efter utbildningen är du en del av vår alumnverksamhet, ett unikt nätverk av ambitiösa, framåtdrivna människor. Genom programmet och alumnverksamheten kommer du också i kontakt med framstående ledare inom olika branscher inom den offentliga, privata och tredje sektorn, både på våra evenemang och utbildningar. I Ledarskapsakademin ingår även ett nätverk av ambassadörer som alla är ledare som uppnått höga positioner inom sina områden.

Mera information på vår hemsida.

Nora Ridgewell
    Verksamhetsledare Ledarskapsakademin
    nora.ridgewellakademin.fi
    Ansvarar för planerandet och förverkligandet av Ledarskapsakademins ledarskapsprogram och ambassadörs- och alumnverksamheten, ansöknings- och antagningsprocessen, kontakterna inom nätverket och den fortgående utvecklingen av verksamheten.