Ansök till Ledarskapsakademin!

06.04.2017 kl. 13:13
Ledarskapsakademins program 10

Vill du fördjupa dig i samhällsfrågor, skapa nätverk och utvecklas till en god ledare? Vi söker dig, driftig, tvåspråkig och i åldern 25-32 som vill utvecklas och gå långt inom näringslivet, politiken, det offentliga eller i en organisation – i Finland eller internationellt, till vår följande ledarskapsutbildning som startar i november.

Ledarskapsakademin erbjuder insikter i ledarskap, kunskap i viktiga samhällsfrågor och kontakter till dagens samhällspåverkare. Varje adept blir, efter avslutat program, en del av LA:s alumnnätverk och genom alumnverksamheten erbjuds alumnerna även en fortsatt möjlighet att utveckla sig själva som ledare och öka sin kunskap om samhället.

Ansökan görs via Ledarskapsakademins hemsida. Mera info hittar du här:  www.akademin.fi

Ansökningstiden är öppen 06.04-02.05.2017

Nora Ridgewell
Ansvarar för planerandet och förverkligandet av Ledarskapsakademins ledarskapsprogram och ambassadörs- och alumnverksamheten, ansöknings- och antagningsprocessen, kontakterna inom nätverket och den fortgående utvecklingen av verksamheten.